Головна » Файли » Для вчителя » Виховні заходи |
29.10.2015, 23:00 | |
Ведучі – два хлопчики і дівчинка у ролі сина, тата і мами.
«Син» до «Тата»: Я 9 літ живу на світі. Навколо так всього багато! Звідки ж усе навкруг взялося? Про це найбільше хочу знати. «Мама»: Такий цікавій світ! У ньому Все знати хочеться малому. «Тато» Не треба тут багато слів, Скажу, і ясно буде: Усю природу Бог створив. А речі – творять люди. «Син»: Творити? Як це? Розкажіть! Мою цікавість вдовольніть. «Тато»: Придумав сам, і власними зробив руками. «Мама»: На тільки, можна і словами. «Син»: Я спробую! Цікаво буде жити! А дітям можна теж творити? «Тато»: Атож! Свою уяву розбудіть, Вигадуйте, придумуйте, творіть. «Мама»: І пробуйте створити щось таке Що тішить око і приносить користь. Зробити так, як не робив ніхто. Зробити те, чого іще нема. Хлопчик; Був у мене просто зошит, Я над ним подумав трошки, Відірвав один листок, Склав – і вийшов літачок! Вирвав ще один листок, І вже маю вітрячок.
- 2 - Аркушів багато маю. По одному відриваю, Клею, ріжу і згортаю. Без забави не скучаю. Вам потрібен пароплав? Ось, будь ласка, я вже склав. А тобі потрібна пташка? Я вже склав. Мені не важко. А для тебе журавель – Облітав він сто земель. Маю іграшок багато: Жабка, квітка, чортенятко, Бо скучати не люблю, Іграшки собі роблю. Ви на мене подівіться, І собі всього навчіться. Правда, друзі, гарне Захоплення моє – Не було нічого, А тепер ось – є! Дівчинка: Була у жмені глина, І ось, тепер – свисток Хлопчик: Був просто, гудзик з ниткою - Є дзига для діток. Хлопчик: П’ять дощечок і цвяхи, Плюс пилка й молоток, Плюс я, і брат, і тато – Їдальня для пташок. Дівчинка: Була порожня пляшка - З’явився кошик враз. Хлопчик: Було насіння клена – І вже букет у нас!
- 3 - Дівчинка: З глини теж хороші речі. Ось, дивіться. Гарний глечик? Можна посуд десь купити. Інтересніше ж зробити. Бо тоді мій посуд буде, Як ні в кого! Правда, люди? Дівчинка: Вам коректор – виправлялка, А для мене – малювалка. По картоні поводила, І картина получилась. Сніг, дерева – це зима. Малювала я сама. Дівчинка: Не люблю сидіти марно. Я люблю, щоб було гарно. На шматочку полотна Серветку вишиваю. Як не дам ради сама – Бабусю попрохаю. Біля неї научусь Гарно вишивати Рушники й серветки. Буду Одяг прикрашати. Хлопчик: Творити можна й не руками – словом. Створити вірша, казку, сестричці колискову. Якщо бажання є і є охота, То буде творча будь-яка робота. Хлопчик: Життя моє без пісні – не життя. Без неї я себе не уявляю. Душа моя – мелодії дитя. Тому завжди, ще змалечку, співаю. Виконує пісню________________________________________ _______________________________________________________
- 4 - Хлопчик інсценізує вірш______________________________
Дівчинка: Та пам’ятайте: до бажання і хотіння Потрібно трохи розуміння. Потрібно ще й закони знати, Як у мистецтві працювати. Дівчинка: От колись Незнайко дуже захотів вірші писати. І от що з цього вийшло. Інсценізація__________________________________________________________________________________________________
Ведучий: Як берешся ти за справу, То виконуй васе на славу. Роби задумане сумлінно Тоді вийде все відмінно. Ведуча: Ший, малюй, будуй, співай, Весело танцюй, складай, Сперечайся, говори, Фантазуй, і мрій, твори. Ведучий: Допитливим, цікавим будь. Та тільки не байдужим. До творчості нелегку путь Долай уперто, друже.
| |
Переглядів: 516 | Завантажень: 0 | |
Всього коментарів: 0 | |